2008. szeptember 21., vasárnap

„KULTURÁLIS ÖRÖKSÉG NAPJAI”

Ez a hétvége a kulturális örökségünknek szánva. Kaptam meghívót a városvédő egyesülettől

a Borsos zsef tervezte Krematórium épületének megtekintésére, valamint a Köztemetőben található, NEVEZETES SZEMÉLYEK hamvait tartalmazó, a Nemzeti Sírkert részévé nyilvánított síremlékek bejárására.

Elmentem. Sokan voltak. Amikor megérkeztem, mondta az egyesület elnöke, hogy tegnap is volt megemlékezés, és voltak a férjem sírjánál is. A legutolsó sír, ahová a múzeológus elvezetett, ma is az övé volt. Nagyon megrázott: nem vagyok még lelkileg felkészülve arra, hogy mások nevezetességként tekintetik meg legfájóbb veszteségemet.
Délután festettem egy fekete képet. Csak most, ahogy írom ezt a bejegyzést, jutott eszembe, hogy miért épp ma tudtam megcsinálni, pedig hónapok óta készültem rá.


Az alábbi képek Torok Sándor síravatásán készültek 2008. május 13-án, születésének 72-ik évfordulóján
(Fotók: Iklódy János).



Gyülekeznek a barátok




Prokai Gábor síravató beszédét tartja


Első sorban balról jobbra: Bényi Árpádné,
Ágyas Árpád, Szentei Tamás,
Torok Melinda, Novák Mihály, Láng Eszter

Nincsenek megjegyzések: